//
you're reading...
Sin categoría

Menos de la mitad de las marcas atiende las peticiones de sus clientes en las redes sociales

See on Scoop.itGestió de continguts
La atención al cliente en redes sociales continúa siendo el principal reto para las marcas; para conocer con más detalle cómo están respondiendo las marcas y qué estrategia utilizan, eConsultancy ha…

Anna Caballero‘s insight:

És un clar exemple de com les empreses estan a les xarxes socials "per estar", sense tenir en compte els clients

See on www.puromarketing.com

Anuncis

Debats

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: